tisdag 19 juni 2012

vägen tillbaka - 20 veckor


Nuvarande vikt: 74,5 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 27,5 kg
Viktminskning diet: 15,5 kg
Jag nådde mitt mål!!! Fy fan vad jag är stolt över mig själv att jag aldrig gav upp hur jävla omöjligt det än kändes. 

Jag har fått några frågor om hur jag gjort. Haha, ja du tänker jag då. Vad gjorde jag egentligen? Körde stenhårt inför varje veckovägning och sen gjorde jag om det om och om igen. Typ :)
På 20 veckor, alltså 140 dagar så kan jag pricka av inte mindre än 123 powerwalks. Det gjorde jag... Jag gick och gick och gick.

Idag var första vardagen "efter" min diet och jag firade den med lite frukost, sen tog jag en promenad och nu ikväll var jag till gymmet och körde ett bröst- och axelpass.
Satt och funderade lite på nya mål. Först och främst blir mitt mål att varje fredag i några veckor nu inte väga mer än 75 kg. Sen när det känns rätt igen och jag är peppad så börjar sista biten ner till 68kg.
Ett annat mål är att nästa år springa ett lopp, 1 mil under 60 minuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar