torsdag 17 september 2015

Äntligen!

Skriver från mobilen och det går sådär... Men men, att ta fram datorn är uteslutet så det får gå så här :)

I tisdags blev det lite spontant att jag cyklade genom mitt halvtimmespass när jag och Elvis var på gymmet. Det gick mycket bättre än vad jag nånsin kunnat hoppas på. 
Igår bestämde jag mig för att hoppa in som vikarie på ett pass imorn, yeayyyy!!! Det ska verkligen bli skitkul att leda pass igen. Hoppas bara det kommer nån, haha. 

Körde igenom passet med Hanna idag och det kändes till och med ännu bättre idag. 
Att ha kropp som en väldigt rund hösäck sätter sina spår på självkänslan, men jag biter ihop och bara kör. Även om vägen tillbaka är lång så är jag iaf på väg :) 

Bjuder på två bilder från cykelsalen <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar