måndag 18 april 2011

Bebisstatus vecka 14


Lillfisen blir tydligen starkare där inne. Nu orkar den hålla upp sitt huvud en liten stund och den kan gripa med händerna. Vi såg på ultraljudet hur den sparkade som tusan. Benen är längre än armarna och kanske har den redan lite hår på huvudet. Säkert en krulltott som mamsen.

Jag mår ju som en prinsessa nu. Mår inte illa alls längre, känner mig pigg och glad. Känns nästan för bra. Tror det var lite därför jag fick lite panik igår, allt känns liksom som vanligt.
Magen är lite tjockare nu, känner mig pluffsig men när jag känner på den så är den ju hård iaf.
Idag blev jag väldigt röksugen, helt plötsligt bara. Men för mig är det självklart att inte röka under min graviditet. Jag är nog rätt säker på att det kommer bli en och annan festcigg sen igen. Det är ju så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar