torsdag 14 april 2011

Jag tränar faktiskt lite iaf

Det har ju inte blivit mycket träning här i bloggen den senaste tiden. Men jag försöker faktiskt ta mig iväg till gymmet tre fyra gånger i veckan iaf. Eftersom jag inte kan köra för fullt så tycker jag inte det är så kul att skriva om det. Jag kör kondition varje gång och ibland kör jag även lite styrka. Men då är det med fisiga vikter, mest för att bara hålla musklerna lite fasta.

Började med att supersetta bickarna och trickarna sen satte jag mig och cyklade en mil. Det tog ungefär en timme och det är rätt lagom.
Känns skittråkigt att inte kunna maxa på vikterna, men det får helt enkelt vänta tills lillfisen kommit ut.

Imorn ska jag träffa en kompis för en afterwork-fika. Jag kom att tänka på att jag aldrig träffat henne själv, så det ska faktiskt bli väldigt trevligt.

Laku noc mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar