tisdag 26 april 2011

Bebisstatus vecka 15


Jaha, då var det ytterligare en vecka. Det är sjukt vad tiden går fort. Jag mår fortfarande väldigt bra. Har kännt mig liten svullen om benen och fotlederna de senaste dagarna. Men det kan nog bero på att jag har mer blod i kroppen än vanligt. Hjärtat har en ökad kapacitet på 20% nu.

Jag tränar på lite lätt. Nu när jag jobbar i hemtjänsten så cyklar jag rätt mycket, ska mäta imorn, men jag kan tänka mig att det är upp mot en mil iaf. Så det får bli min träning. Gymmet kommer jag inte hinna med nu på nån vecka. Det får bli när det blir. Huvudsaken är att jag rör på mig iaf.
Känner mig pluffsig på magen, men hoppas det beror på att det växer där inne och därför putar det. Jag borde inte ha lagt på mig så mycket "annan vikt".

Lillfisen där inne kan tydligen hicka och göra andningsrörelser med bröstkorgen. Ögonbrynen växer och antagligen så har den börjat producera mörkt pigment i hårsäckarna. Kan aldrig tänka mig att det skulle bli nåt annan än svart hår. Jag är ju trots allt tillsammans med en blatte. Hö hö hö!
Den är lite över en decimeter och väger hela 50 gram.

Allt känns så himla spännande. Vad tycker ni? Syns det nån skillnad på magen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar