fredag 29 april 2011

Gonna tell the world

Nu orkar jag inte hålla det hemligt länge. Vill skrika ut till hela världen att jag har en bebis i magen. Lillfisen bara växer och växer...
Har berättat för några av mina gamla kollegor nu på morgonen och det känns som jag ska spricka av glädje varje gång. Att se deras leenden och ta emot gratulationer. Jag blir så lycklig.

Funderar skarpt på att gå ner till medis denna soliga eftermiddag, ställa mig mitt på torget och skrika att jag är världens lyckligaste blivande mamma. Men risken finns ju att farbror blå kommer och vill spärra in mig.
Men känslan är iaf att jag vill skrika ut till hela världen att lillfisen kommer i oktober.

Idag går vi in i vecka 16. 16!!!!!!!! Det är bara 4 veckor tills halva tiden har gått. Hur tusan gick det här så himla fort?

Tjohohohooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar