onsdag 1 oktober 2014

Skönsång alá Emilija

Haha, sångröst som sin mor ♥

Hej hej hallå bloggen, läget? 
Själv njuter jag av en kväll "off". Efter muskelmördarmassagen så fick jag rådet att bara ta det lugnt hemma ikväll, klä mig varmt och bara vara. Och det är precis just vad jag gör och jag njuter verkligen. Städade i måndags, tvättade igår så idag kan jag verkligen bara koppla av, så sjukt skön känsla. Damir drog iväg till gymmet så jag och Skruttas har ätit och målat tillsammans. Kvalitetstid utan stress. 

Massagen gjorde rätt så precis så ont som jag trodde den skulle göra. Jenny Spång, fd Olsson som tillsammans med sin man Fredrik Spång driver Träningscoachen. Vaderna kändes iofs helt ok, men min vänstra baksida lår och bröstryggen, MY GOD!!! När hon körde armbågen längs med hela utsidan av låret, då ville jag bara hoppa av den där jäkla bänken. Jag pratade på så jag inte skulle tänka på hur ont det gjorde och jag tror det funkade lite iaf. Men ibland tog bara rösten slut och det enda som gick var typ att försöka att inte skrika rätt ut. Vilket jag också gjorde några gånger. Jag har ju haft lite besvär med min vänstra baksida, det stramar när jag styrketränar och jag känner även av den lite när jag springer. Hon kände direkt var det var och tror att stretch och massage kommer hjälpa. Muskeln är lite trasig och det är nu extra viktigt att jag värmer upp ordentligt och tränar smart. 

Sitter och kikar efter en Tom Tom GPS-klocka och vet inte om jag ska kosta på mig en med pulsmätare. Men det borde jag väl nästan va? 
Är den nån av er som har en Tom tom? Det står mellan en Tom Tom Runner och en Tom Tom Runner Cardio. 

Nu ska jag fortsätta min njuta av att göra ingenting kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar