onsdag 29 oktober 2014

Lillskruttas har fyllt 3 år ♥ ♥ ♥

Tänk att min lilla tjej redan är 3 år, det är ju kusligt vad fort tiden går. 3 år!!!! Vi hade en helt underbar helg med nära och kära. I fredags tränade jag med Hanna sen åkte jag hem till Emily på kvällen för bakning och lite rödtjut. 
Lördag var det familjeträning på Nordic Wellness, Emilija i lekrummet medans jag och Damir körde bröst. Senare på lördagen hade vi ett litet minikalas med våra närmsta vänner, jag och Hanna firade lite extra med en krogrunda, haha!
I söndags var det födelsedag och då kom familj och släkt på kalas för att fira vår 3-åring. Tack alla som bidrog till en helt fantastiskt födelsedagshelg för mitt hjärta. Hon fick massa fina leksaker. 
Tack ♥




Absoluta favoritpresenten var ett par gympadojor från mormor och morfar. Hon har dem på sig precis hela tiden det bara är möjligt. Nakenfis med gympadojor är modet här hemma nu. Gullunge ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar