fredag 22 januari 2016

2 veckor

Tog en liten formbild för att jämföra med första dagen på dieten. Inte helt oväntat är det i midjan jag tappar först, men inget jag klagar över så :)
Men så är det jämnt, midjan, ansiktet och tuttarna försvinner först, sist rumpa, lår och armar. 
Två veckor idag och det känns helt ok. Jag är mätt hela tiden, känner inte jättemycket sötsug. Ibland självklart men inte dagligen som jag gjorde förut. 

Vågen visar 4,9 kg minus vilket också är ett positivt besked. Som vanligt har jag mina hjärnspöken som försöker trycka ner alla positiva känslor med massa skittankar, men idag ska jag inte lyssna på dem. Jag är nöjd och glad och det tänker jag fira med ett sent fredagspass med efterföljande solning och bastu. När jag kommer hem ska jag äta en mumsig hemmagjord räksallad. Fredagsmys på ett annat sätt :)

Trevlig helg på er ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar