torsdag 19 januari 2012

Dålig update

Känns som jag aldrig hinner in hit och skriva längre :( Buhu!
Den här veckan har jag varit sjuk, eller iaf fram till igår. Damir har varit hemma från jobbet sen i tisdags, så vi har liksom haft en veckas helg. Bara varit hemma, knappt ens gått utanför dörren. Ingen av oss är vana att vara sjuk så det händer inte så ofta att vi är hemma tillsammans en vardag. Rätt trevligt faktiskt.

I helgen var det träff med min tjejklubb. Direktiven fick jag via meddelande på facet. Stå utanför din port 12.15. Ha med dig träningskläder, duschgrejer och nåt festligt till kvällen.
Hade gissat rätt på aktivitet denna gång. Fångarna på Arosfortet. Vi delade upp oss i två lag och sprang runt bland 37 olika celler för att samla ihop så mycket poäng som möjligt. Vårt lag förlorade :( Får skylla på att jag är skadad i handen. Kunde ju varken krypa eller klättra. Men skitkul var det iaf.

Efter fortet så åkte vi hem till en av tjejerna och fixade till oss. Lagade mat, åt och spelade sällskapsspel. Jag älskar spel. Är så ruggigt dålig förlorare alltså. Och reglerna MÅSTE följas stenhårt.
Sen åkte hälften av gänget hem till Stockholm och 3 av oss gick ut i E-tunanatten. Förutom att jag fick en drink kastad på mig (av misstag) så var kvällen tipp topp.

Bakis i söndags. Det var väääldigt länge sen jag var bakis. Har verkligen inte saknat känslan.

Ja, annars har det väl inte hänt så mycket nytt. Imorn ska jag på date med min PT. Eller ja, date och date. Han ska klämma på mitt fett, så så jävla kul ska det ju inte bli. Men det är som Damir säger: Du är ju i starten nu. Du kan ju inte va smal från starten, vad ska du då dit för?
True, men ändå... Hua!

Vad kan jag mer uppdatera er i då? Handen är cp, andra handen börjar bli cp den också. Jag vill köpa en ny dator.
Fasen, Damir fyller ju år snart också. Vette tusan vad jag ska köpa till honom. Han vill ha en guldkedja, men den tror jag är snordyr. Men men, det är ju inte så ofta han säger att han vill ha nåt, så kanske ska köpa den ändå.

Nähä, min dotter vägrar somna. Jag hör henne från sitt rum hur hon smaskar på nappen. Hon ska sova nu, men vägrar. Och nu gnyr hon också. Bara börja om med nattningen. Suck!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar