lördag 21 januari 2012

Vägen tillbaka


Nu har jag mitt första mål klart för mig. 10 kg på 7 veckor. Det kommer bli grisigt tufft men jag SKA klara det.
Enligt den långsiktiga planen är det ju 1 kg i veckan som gäller. Men jag tänka lägga i en högre växel nu i början när jag har en sån här underbar energi.
Så vid nästa vägning och mätning ska jag ha loosat 10 pannor. Alltså väga 80 kg.

Men jag tänkte faktiskt bryta mer det ytterliga ett steg. Så 5 kg på 3,5 vecka. Så vi säger tisdag den 14/2 ska jag ha gått ner mina 5 kg. Då har jag ytterligare 3,5 vecka på mig till den 9/3 för nästa vägning. Det kommer bli super!!

Delmål 1 14/2: 85 kg
Delmål 2 9/3: 80 kg

Sen får vi se då när vi träffas igen hur vi ska lägga upp det vidare.


Alltså...
Delmål 1 14/2: 85 kg
Nuvarande vikt: 91 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 11 kg

Nu kör vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar