måndag 23 januari 2012

Vägen tillbaka

Första dagen är igång. Fick mina scheman i förmiddags och dem är inte ett dugg krångliga. Helt klart är det ju annorlunda mot hur jag äter i vanliga fall, men det kommer inte bli några problem att planera kosten iaf.
Portionerna är rätt stora, men jag äter bara 3 gånger per dag. Vanligtvis under en diet käkar man ju upp till 6 gånger per dag, minst. Men det här är perfekt eftersom jag hittills knappt haft tid att få i mig 2 gånger per dag när jag är själv om dagarna. So it´s perfect!!

Har ett mål kvar innan jag ska fasta till imorn klockan 13.00. Ska hinna träna också. Damir fick jobba över idag så jag sitter här redo och dra direkt när han kommer hem. Börjar bli lite tajt med tid nu för jag måste hinna äta innan 21.

Bröst, axlar och triceps står på schemat idag. Skönt att träna lite senare för då brukar det inte vara så mycket folk på gymmet. Har lite annorlunda övningar plankpress och armhävningar mot stång och då är det skönt att inte så många behöver se degklumpen kämpa.


Jag är taggad som fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar