tisdag 31 januari 2012

vägen tillbaka - vecka 1


Vecka 1 är avklarad.
Lite delade känslor, men känner mig iaf fortfarande väldigt peppad att fortsätta. Fick inget roligt resultat på vågen, eller rättare sagt så fick jag inte ens ett resultat. Same same visade vågen, samma precis på decimalen.
Men träningen har gått kanon och jag känner att konditionen sakta börjar återkomma.

Måndag: Powerwalk och pass 1
Tisdag: Powerwalk och pass 2
Onsdag: Powerwalk och pass 3
Torsdag: Kondition 60 min (cykel 20, cross 20, bandet 20)
Fredag: Powerwalk och pass 1
Lördag: Powerwalk
Söndag: Pass 2

Hade lite ätardag i söndags, annars har jag följt mitt kostschema till punkt och pricka. En dag i veckan är ok att ha ätardag, men jag tänker verkligen vara återhållsam med dem. Visst nåt extra kommer jag ta, men jag kommer inte balla ur som man brukar kunna göra på sina ätardagar.

Starten på vecka 2 har varit kanon. Igår var det powerwalk och pass 3 på gymmet. Fortsatte idag med powerwalk i förmiddags och 55 minuter kondition nu ikväll. Körde spinning i 35 minuter och sen 20 minuter på crossen. Svettig som fan när jag var klar, hade nog kunnat vrida ur kläderna. Men det är skönt, har saknat att ta ut mig så.
Imorn väntar powerwalk och pass 1, bröst, axlar och triceps.

Kör bara kör!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar