torsdag 2 februari 2012

Vägen tillbaka - vecka 2



Måndag: Powerwalk och pass 3
Tisdag: Powerwalk och 60 min kondition
Onsdag: Powerwalk och pass 1
Torsdag: Vila
Fredag: Powerwalk och pass 2
Lördag: 60 min spinning
Söndag: Powerwalk och Pass 3



Delmål 1 14/2: 85 kg
Nuvarande vikt: 87,8 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 14,2 kg
Kvar till målet: 2,8 kg


På fredag bryter jag alltså och börjar räkna från fredagar istället. Så på fredag räknar jag att jag gått på diet i 3 veckor fast det egentligen bara är 2,5 vecka.

Vågar man ens hoppas på att vägen visar 86 komma nånting på fredag? Inga kolhydrater denna vecka så vem vet, det kanske går :)

Ikväll blir den ett stenhårt benpass. Frågade syster yster om hon ville köra ett pass med mig och hon sa ja.. Lite förvånad men mycket glad.
Försöker ordna barnvakt åt skrutten, men går det inte så får hon haka på idag också till gymmet.

Kör bara kör!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar