söndag 19 februari 2012

Bläig

Kolla stackars kissekatten på bilden. Så himla uppgiven.

Har verkligen känt mig låg i två dagar nu. Blääää! Låg och ledsen, känslig och gråtig av minsta lilla. Pressad av träningen, pressad av önskan att gå ner i vikt. Pressad av målet, 20 kg.
Tankar som att jag aldrig kommer klara detta har dykt upp i skallen titt som tätt. I morse sa jag till och med att det är fan inte meningen att jag ska gå ner i vikt. Som jag skrev tidigare känner jag mig pluffsig. Hur kul är det när jag kör stenhård diet och tränar två pass om dagen??
Idag på gymmet såg jag fan att magen var pluffsigare än den brukar.

Nu ikväll fick jag svaret på varför....

Fucking jävla mens!!!
PMS, pluffsighet och viktökning är ju standard när jag har mens. Genast känns det lite bättre. Hade ju räknat med att den skulle komma nästa helg, så därför har jag inte haft en tanke på att det kan vara den som är orsaken nu. Men ja, nu när jag fått den så känns det rätt självklart.

Så vägningen på fredag blir ju rätt bra ändå. Då ska pluffset ha lagt sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar