måndag 20 februari 2012

Ynk

Är så fruktansvärt less på mina händer. Har fått mer ont i vänstra handen igen, tror det beror på att jag använder ett mjukare skydd än tidigare. Försöker ha hårda skydd på så mycket det går, men jag blir helt jävla handikappad med två hårda. Igår när vi var på bio kunde jag inte ens ställa min läsk på golvet. De är som två stelopererade händer, pissjobbigt.

Och ont som fan gör det ju också :(
Om typ fyra veckor ska jag träffa ortoped. De kommer säkert vilja operera. De får göra vad dem vill bara det blir bra. Är riktigt jävla less!

Igår var vi på bio som sagt. Vi såg Safe House, med Denzel Washington och Ryan Reynolds. Fares Fares och Joel Kinneman var med i filmen.
En riktigt bra actionrulle, bästa jag sett på länge. Helt klart en biofilm.

Börjar bli sjuk också. Helvetes jävla skit. Kände lite i halsen igår kväll, en sån där äcklig smak. Får ni också det när det är en förkylning på g? Jag får det i stort sett varje gång. Imorse vaknade jag med halsont. Dricker äcklig Echinaguard och hoppas på det bästa. Jag kan fan inte bli sjuk igen. Det var ju bara några veckor sen jag var dålig.

Är sötsugen som ett as. Fattar inte varför det inte ger sig nångång?!!

Gnäll gnäll gnäll.....

Ska ta mig gnälliga fat ass och gå och lägga mig nu. Imorn vankas det powerwalk och gym så jag ska fan inte må sämre iaf.

Laku noc!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar