tisdag 28 februari 2012

vägen tillbaka - 5 veckor

Nu har det gått fem veckor och det känns riktigt bra i kroppen. Jag tycker att jag ser lite smalare ut i ansiktet. Och faktiskt även magen ser lite smalare ut.
Får hör lite då och då att jag ser smalare ut och sånt är ju alltid kul att få höra.
Testade ett par jeans som suttit alldeles för tajt och dem satt riktigt bra nu. Synd bara att de är så jävla omoderna att det ändå bara skulle se b ut att ha dem på sig. Haha.

Kroppen är inte min kompis just nu, men som en vän sa till mig "du vet att du är på rätt väg när kroppen börjar motarbeta dig". Jag biter ihop och kör på helt enkelt. Jag SKA i mål, kosta vad det kosta vill.

Veckans träning: Har ju missat en vecka så det blir två veckor på en gång nu

Fredag: Powerwalk och axlar, bröst, tc
Lördag: Powerwalk
Söndag: Vila
Måndag: Powerwalk

Tisdag: Powerwalk och ben
Onsdag: Vila
Torsdag: Powerwalk
Fredag: Powerwalk och rygg
Lördag: Powerwalk och axlar, bröst, tc
Söndag: Powerwalk och ben
Måndag: Powerwalk och rygg

Tisdag: Powerwalk 1,2 mil
Onsdag: Powerwalk, spinning och axlar, bröst, tc
Torsdag: Powerwalk 1 mil och rygg
Fredag: Ben
Lördag: 45 spinning och vader
Söndag: Powerwalk och axlar, bröst, tc
Måndag: Powerwalk och 50 min spinning

Endast två "hela" vilodagar på över två veckor. Fan vad bra jobbat!!


Nuvarande vikt: 86,9 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 15,1 kg

Kvar till slutmål: 16,9 kg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar