fredag 10 februari 2012

vägen tillbaka - vecka 3


Veckan har gått kanon, har tränat ruggigt hårt och gått varenda dag. Och det har tamejtusan äntligen gett lite resultat!!

Fredag: Powerwalk och ben
Lördag: 60 min spinning
Söndag: Powerwalk och rygg
Måndag: Powerwalk och axlar, bröst, tc
Tisdag: Powerwalk och ben
Onsdag: 8 km promenad och 45 min spinning
Torsdag: Powerwalk och rygg


Delmål 1 14/2: 85 kg
Nuvarande vikt: 87,3 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 14,7 kg
Kvar till målet: 2,3 kg

Känns rätt kört att nå mitt satta mål. Men helt ärligt så har jag satt ett för högt mål enligt kostschemat.
Eftersom jag ska gå ner i vikt men behålla och öka på min muskelmassa så ska jag max gå ner ett kilo i veckan. Så att sätta högre mål än så är bara dumt eftersom jag inte ska gå ner mer än så. Iaf inte nu längre. Jag trodde ju det skulle hände lite mer nu i början, men icke sa nicke. Men ett kilo i veckan håller jag iaf och det känns jävligt skönt! Fortsätter jag så här så är jag i mål om 17 veckor. Hahaha, känns som evigheter!

Nu till gymmet för lite axlar, bröst och trickar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar