måndag 26 mars 2012

Skärpning

Känner mig som ett gluffsgluffs helt utan karaktär. Vi har godis och massa annat gott kvar från helgen och jag kan fan inte låta bli. Blir så otroligt sugen och så tar jag en bit choklad och sen får jag råångest efteråt. Så jävla sjukt att man inte kan stå emot suget. Blir så arg på mig själv. Jag ska klara av att stå emot.
Så nu är det skärpning när det gäller karaktären.

I helgen är jag bjuden på fest i sthlm och jag har tänkt släppa loss lite både när det gäller mat och alkohol. Men om jag inte kan sköta mina veckor så kommer jag straffa mig själv med att inte gå på fest. Jag måste uppnå resultat för att få unna mig.

Hade tänkt minska på maten denna vecka för att ha lite "till godo" inför helgen. Men efter lite godis idag så ligger jag ju back ju :( Crap!!
En härlig förkylning gör ju inte saken bättre heller. Blir ingen spinning eller jogg nu när jag mår så här. Men powerwalks och gymmet kör jag som vanligt.

Vågen på torsdag avgör om jag går på fest på lördag eller inte. Jag ska ligga på 83 på torsdag för att vara i fas. Så det är bara inse att fusk finns i inte i min värld just nu.
Det är ingen idé att vara besviken på mig själv mer nu, det är bara att ta nya tag igen. För det vore faktiskt jävligt kul att partaja lite på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar