tisdag 13 mars 2012

vägen tillbaka - 7 veckor

Nuvarande vikt: 85,9 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 16,1 kg

Kvar till slutmål: 15,9 kg


Veckans träning
Tisdag: Powerwalk, spinning 55 och vader
Onsdag: Powerwalk och axlar, bröst, tc + powerwalk
Torsdag: Ben och Powerwalk/jogg
Fredag: Rygg med PT
Lördag: Powerwalk och axlar, bröst, tc
Söndag: 4,5 km jogg
Måndag: Powerwalk 1mil och ben

Vikten står still från förra veckan. Men jag tror att om jag ställer mig på vågen imorn så har jag minskat säkert 0,5 iaf. Hade nämligen inte (blunda nu om ni är känsliga) gått på toa på några dagar.
Men nu så, så just därför tror jag att det ändå hänt lite på vågen denna vecka. Men men, är det tisdag så är det. Men det är klart jag kommer ställa mig på vågen imorn med, haha, jag kollar nästan varje dag. Det är som en drog den där jävla vågen alltså, sanslöst. Men nu känner jag iaf att den inte stjälper mig utan den känns mer som en måttstock. Jag blir inte heldepp om den inte visar bra siffror, som idag typ. Jag har kört på bra och resultaten kommer att komma. Känns jävligt skönt att känna så och inte få panik så fort den jävlas. Men såklart hade jag ju blivit gladare om den visat 84,9 istället, men men. Inte denna gång.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar