fredag 16 mars 2012

Vägen tillbaka

Håll i er nu....

Tamp tamp tamp taaaaaaaa!!
.
.
.
.
.
.
.
Nuvarande vikt: 83,9 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 18,1 kg

Kvar till slutmål: 13,9 kg
Kvar till delmål 13/4: 1,5 kg

Jag hoppade över 84 helt totalt (iaf för den här gången). Fy fan vad glad jag blev när jag ställde mig på vågen idag.
Känslan av svullenhet igår var alltså helt fel, det var ju helt tvärt om. Gick på toa mycket och det måste ju ha inneburit att jag släppte mycket vätska. Hoppas det fortsätter så ett tag nu, vätska i kroppen betyder kilon på vågen.

Men fan.... 83!!!!????

Jag är sjukt glad :)

Tror inte jag nämnt vad nästa delmål är. Till nästa träff med PT så ska jag vara under 82,5. Det är nämligen den lägsta vikt jag noterat sen jag gick upp i vikt för över 10 år sen. Jag vet inte om jag varit under det nångång efter det, men jag har iaf aldrig vägt mig då vågen visat mindre.
Ni som hängt med ett tag här i bloggen vet att jag gick ner 10 kg för lite mer än två år sen. Innan jag åkte till Thailand och innan jag träffade Ljubavi. Då var jag nere på 82,5 kg som minst och det ska jag alltså slå nu på 4 veckor.
Det ska jag fixa!!

Sen dieten startade har jag alltså gått ner över 7 kg. Hejja mig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar