fredag 30 mars 2012

vägen tillbaka - 9 veckor



Nuvarande vikt: 82,4 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 19,6 kg

Kvar till slutmål: 12,4 kg
Kvar till delmål 13/4: 1,4 kg
Min PT blev också väldigt glad över mina resultat. Så glad att han genast gav mig ett nytt mål tills vi ses om 2 veckor. 81kg vill han att jag väger då. Det blir tufft, 0,7kg per vecka. Och jag som ska festa till det lite imorn. Men det är ju bara försöka. Hejja mig!

Eftersom jag kände mig dålig i början av veckan så har jag tagit det lugnt med träningen denna vecka. Har vilat från gymmet i tre dagar, men powerwalksen har jag tagit iaf. Det är rätt sanslöst egentligen "tagit det lugnt", har ju egentligen inte vilat en enda dag om man räknar mina promenader. Men idag ska jag bege mig till gymmet och jag känner mig rätt peppad också. Det gjorde jag inte för nån timme sen, men nu är jag lite sugen faktiskt. Men veckans träning har sett ut så här:

Fredag: Powerwalk + intervaller och rygg
Lördag: Powerwalk
Söndag: Powerwalk och 5 km jogg
Måndag: Powerwalk och bröst, axlar, tc
Tisdag: Powerwalk
Onsdag: Powerwalk
Torsdag: Powerwak

Imorn är det fest som sagt. Blir powerwalk på morgonen sen så ska jag bara ägna mig åt att försöka göra mig fin inför kvällen. Haha, hur nu det ska gå till. Blekare än alla lakan i världen. Usch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar