tisdag 3 april 2012

Fickelifuck

Igår när jag stod framför spegeln så tyckte jag ljuset föll ojämnt över bröstet. Jag kände efter med handen och tyckte det kändes ojämnt. Som en knöl, eller kanske inte en knöl men nåt var på vänstra sidan som inte kändes likadant på högra sidan. Direkt börjar man ju tänka på cancerknölar. Men kan dem uppstå överallt på bröstet? Den här grejen är ju liksom på bröstkorgen. Till vänster ut från där bröstkorgen börjar. Minimal men likväl känns det inte samma på vänster sida som på höger.

Gick ut och frågade Damir om det kanske var en muskel som börjar komma fram. Han sa först att det bara var ben, men sen kände han också att det inte var samma på höger sida.
Jag känner mig löjlig men det är fan dumt att inte kolla upp det direkt. Väntar på att VC ska ringa upp nu. Tänk om jag får en tid och så visar det sig vara en muskelknut eller nåt sånt löjligt.

Just det att den sitter på bröstkorgen och inte själva bröstet eller liksom ut under armhålen har man ju hört också.

Är jag löjlig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar