fredag 6 april 2012

Glad påsk

Glad Påsk på er mina kära läsare. Hoppas ni har en bra helg, den är ju hela fyra dagar lång. Ska ni göra nåt speciellt?
Vi har lite småplaner bara, men inget märkvärdigt.

Vi var över till syrran igår och satt och pratade om att vi inte hade nån påsklunch eller middag inbokad. Att vi kanske skulle få lov att köra en liten knytis så vi iaf får nån påskmat i oss. Men då ringde Thomas upp sin mamma och bjöd in oss allihop lite vackert till en påsklunch imorn. Hehe, den tackar vi för.

Idag har vi varit och fikat hos Jonas och hans mamma. De har inte träffat Skrutt än, så det var på tiden. Så himla kul att Damir tycker om att umgås med dem han också. Han är så jävla bra denna där!

Imorn innan lunchen kommer bästa gums och hälsar på också. Mys!
Men sen har vi inget mer inplanerat och det är precis så vi vill ha det. Avslappnat och skönt. Har ju egen nyckel till gymmet också så jag behöver inte anpassa mig efter några öppetider heller utan jag kan gå dit precis när jag vill.

Så återigen en glad påsk till er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar