torsdag 26 april 2012

PMS och allmänt låg

Den här veckan har inte varit någe rolig alls. Har känt mig låg och deppig. Vet inte om hormonerna spelar mig ett spratt nu när mensen var 3 veckor sen eller om det är nåt annat. Men jobbigt är det oavsett. Ledsen och sötsugen, not a very good kombo! En veckas sötsug har resulterat i en chokladboll, en dubbelnougat och en rocky road. Och ja, 12 bitar sushi också. Jag tänker inte deppa ihop (inte mer än jag redan är iaf) för det. Jag tränar på som jag ska och hoppas helgen ger mig lite ny energi och lite gnista igen. Det är fan fruktansvärt jobbigt att va deppig, absolut inget känns ju kul. Träningen har varit tung den också, det enda roliga denna vecka var gårdagens intervaller i backen. Det var skitkul!

Tror det lutar åt att ta ut spiralen. Men jag vet ju verkligen inte vad jag ska ha istället. Är så jävla rädd att acnen ska komma tillbaka. Det får bara inte hända nu när ansiktet äntligen ser ok ut igen.
Mamma tyckte hon hade bästa tipset "avhållsamhet". Haha, jo visst du lilla mamsen.

Idag lyckades jag förövrigt nämna en väldigt privat sak till min mamma. Det kändes genast väldigt udda när jag sagt det. Men har man världens bästa mamma som inte ens reagerar på vad man just sagt, så kan man ju slappna av och prata vidare. Men jag hann känna lite obehag där ett tag. Sånt där pratar man liksom inte om med mammor. Hmm, undra hur Skruttan kommer känna inför att prata sex med mig?

Känner mig faktiskt redan lite bättre. En långhelg kommer bli den lilla pricken över i som behövs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar