måndag 16 april 2012

Beslutsångest

Jag är bjuden på fest på lördag. En riktig tjejfest med temat ROSA. Rosa bubbel, rosa kläder, rosa rosa rosa!!!
Det kommer gamla vänner och en del nytt folk också, skitkul med andra ord.
Meeeeeeeeen....
Jag borde inte dricka. Ska man köra hårt så ska man.
Meeeeeeeeen...
Det skulle vara så jävla kul.

Alt. 1 Att vara med på festen, köpa med mig nåt alkoholfritt med färgen rosa och bara umgås en stund på festen. Tills alla börjar bli fulla för då är det bara jobbigt att vara ensam nykter.

Alt. 2 Samma som alt 1 men följa med ut på krogen. Nykter!

Alt. 3 Dricka några glas vin, hoppas jag blir liiiite lullig och sen gå med ut och dansa. Riskera att få ångest på söndag.

Alt. 4 Gå all in med garanterad ångest på söndag.

Alt. 5 Tacka nej till hela skiten.

Vanligtvis skulle jag köra extra hårt hela veckan för att "unna" mig detta. Men jag kör redan extra hårt, jag kan fan inte köra hårdare just nu. Och inte äta mindre heller för den delen, då blir det svält och det är inte bra för kroppen.

Jag borde välja alt. 1. Fuckelifuck, varför ska alkohol vara så himla onyttigt för?!!?

Och förresten har jag inget rosa att ha på mig heller för den delen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar