måndag 9 april 2012

Det här med ätardagar

Det är ju väldigt trevligt med ätardagar för stunden och några dagar innan då man har nåt att se fram emot. Men dagarna efteråt och framför allt dagen efter en ätardag är ju hemsk. Jag är hungrig precis hela tiden. Hinner knappt mer än äta så är jag hungrig igen. Men det är bara härda ut, tuggar tuggummi som en galning i hopp om att det värsta ska gå över.
Klockan är bara 18 och jag skulle kunna äta en häst. 2 timmar kvar tills jag kan börja plocka med maten och då är det knappast en häst jag får äta.
Men det är bara bita ihop, ska man vara fin får man lida pin. Det är liksom bara att göra jobbet, göra vad som krävs.
Jag har siktet inställt på en 7a först på vågen, det kommer inom några få veckor, max 3. Och det är verkligen min morot.

Bit ihop, hejja hejja!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar