torsdag 19 april 2012

Rosa

Jag har bestämt mig för att gå på festen på lördag. Jag tänker ta mig några glas vin och följa med ut. Eller ja, jag har bestämt mig för det just nu iaf. Men jag tror faktiskt det blir så också, jag är väldigt sugen på att gå ut och svänga mina lurviga lite faktiskt.

Meeeeeeeeeeeeeeeeeen....
Jag har inga rosa kläder och jag känner inte ett dugg för att köpa kläder just nu. Jag har inte köpt kläder till mig själv på bra länge och då tänker jag inte låta det första plagget bli nåt rosa bara för att.
Ska ha en svart klänning på mig. Så hittade jag ett par jättesöta rosa örhängen och ett matchande halsband till. Fick låna en sjal av mamma i samma nyans och så tror jag att jag har en lite handväska i samma också.
Det duger väl?
Kanske kan måla naglarna rosa också :)

Skulle vilja göra nåt med mitt hår men jag vet inte om jag ska bli lite blond igen eller om jag ska fortsätta som brunett. Känns som rätt bra att ha bestämt det innan jag ger mig på´t.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar