söndag 8 april 2012

Bitterf-tta

Jag känner mig som en riktig bitterfitta. Fattar inte vad det är med mig. Rastlös är bara förnamnet. Uttråkad. Baaah!
Är grinig och lynnig i humöret, vill spotta och fräsa till åt allt som sägs till mig. Är aldrig nöjd. Vill äta nyttigt och blir sur och sugen på godis. Vill äta onyttigt och blir sur på mig själv att jag inte bara äter nyttigt.
Jag blir fan less på mig själv när jag är så här. Stackars Damir.

Rastlösheten tar kål på mig snart. Vill göra nåt kul, resa, sooooola, dricka skumpa, dansa, skratta.

Men nej... Kommer ner på jorden igen, landar i min soffa på min blekfeta ass och är åter i min verklighet. Ska väcka skrutt nu, snart kommer Damir hem från gymmet och det är dags för mig att dra till gymmet för ett benpass.

Glöm skratten och skumpan, här ska vardagslivet levas fullt ut. Tjoho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar