tisdag 6 mars 2012

vägen tillbaka - 6 veckor

Nuvarande vikt: 85,8 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 16,2 kg

Kvar till slutmål: 15,8 kg


Veckans träning
Tisdag: Powerwalk och ben
Onsdag: Vila
Torsdag: Powerwalk och rygg, bc + 4,6 km jogg
Fredag: Powerwalk och spinning
Lördag: Powerwalk och axlar, bröst, tc + powerwalk
Söndag: Powerwalk och ben + powerwalk
Måndag: Powerwalk och rygg, bc + powerwalk


Sitter här i soffan och har så sjukt ont i mina händer. Men jag är ändå så jävla glad. Äntligen visar vågen 85 kg. ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!Har som jag skrev förra veckan kört extra hårt nu sista veckan innan mätningarna. 2 cardiopass om dagen och ett styrkepass, alltså 3 pass varje dag. Det går bra, har inte vacklat en enda dag. Idag är det tisdag så det är alltså bara 2 dagar kvar så det kommer jag klara utan problem.

Jag är stolt som fan över mig själv. Jag kämpar som aldrig förr. Jag har jävligt ont och det skulle säkert varit en ursäkt förut, men nu bara kör jag. Ingenting ska få stoppa mig den här gången.

En fjärdedel av resan är avklarad och det känns så himla skönt. Gör jag bara om samma sak 3 gånger till så är jag i mål.

Jag är så sjukt nyfiken på fettmätningen och måttbandet på fredag. Sjuuuuukt nyfiken!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar