torsdag 29 mars 2012

Wwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiooooooo

Idag visade vågen 82,4 kg. Jag är alltså under den lägsta vikt jag noterat sen jag var 18(isch). Jag kan inte beskriva hur glad jag är. Jag visste faktiskt inte att det här skulle bli en sån viktig milstolpe för mig men jag började storböla när jag insåg att jag väger under 82,5 kg. Blir rörd nu också när jag skriver. Det känns bara så jävla underbart. Jag är så himla glad! Och jag är så otroligt jävla stolt över mig själv. Jag är på väg nu, ÄNTLIGEN!!!!

Det lite lustiga i det hela är ju att även nu när jag nått ett mål så finns det bara en sak att göra... Fortsätta!
Men idag njuter jag. Idag går jag med huvudet högt. Idag känner jag mig liiiite bättre än alla andra.

Wwwiiiiiiiiiiiiiihoooooooooooooooooooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar