måndag 26 mars 2012

vägen tillbaka - 8 veckor

Nuvarande vikt: 84 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 18 kg

Kvar till slutmål: 14 kg
Kvar till delmål 13/4: 1,5 kg
Har stått helt still sen förra veckan. Men jag har mens och brukar ju gå upp nåt kilo då så jag tror nog att jag gått ner mellan 0,5 - 1kg ändå faktiskt. Men det får jag helt enkelt se när mensen ger sig. Spännande!

Träningen har sett ut så här:

Tisdag: Powerwalk och rygg
Onsdag: Powerwalk och spinning 60
Torsdag: Powerwalk och axlar, bröst, tc
Fredag: Powerwalk och cardio 40 min på bandet
Lördag: Ridning
Söndag: Powerwalk och ben
Måndag: Powerwalk 1 mil och rygg
Tisdag: spinning 60
Onsdag: Powerwalk och axlar, bröst, tc
Torsdag: Powerwak och ben

Träningen går skitbra. Känner mig förvånansvärt stark trots deff. Måste vara koffeinet :)
Det blev ingen joggingtur denna vecka ser jag nu. Det var ju mindre bra. Minst en joggingtur i veckan vill jag ta så att jag kan bättra på min löpning. Nästa år har jag som mål att springa Tjejmilen eller nåt sånt där millopp. Tror nog att jag skulle klara det redan i höst, men nu vill jag bara ha fokus på min viktnedgång så jag skjuter på joggingen lite.

Men nu är det ny vecka och nya möjligheter till att göra bra resultat.
Kör bara kör!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar