torsdag 24 augusti 2017

Bussigt värre!!!


Lagom när man sätter sig ner för att inta sin otroligt lyxiga lunch, bestående av 130g torrstekt nötfärs, 50g ris och 30g kokta grönsaker, så får man denna bild skickad till sig med texten "det blev visst utelunch idag"....

Visst måste det vara ok att inte vilja prata med avsändaren på resten av dagen då? *fnys*

Sist jag skrev, i förrgår, hade jag en riktigt låg dag. Igår var bättre, inga hjärnspöken som bråkade med mitt humör iaf. Men speciellt mycket energi fanns ju inte. Iaf inte förs jag körde ett MMA-fitness pass på klubben. På nåt helt magiskt vis så fanns där helt plötsligt energi. Eller jag vet inte om det är så att det finns energi, men jag blir så peppad av alla andra att jag vill ge tillbaka. Då blir det att man ger sitt allt, sen om mitt allt inte på samma nivå som när jag äter mig mätt varje måltid osv. Men jag ger mitt allt med dem förutsättningarna jag har nu och det känns så jäkla bra efteråt. 

Efter passet åkte jag och storhandlade, kom hem, packade upp och somnade sen som ett litet barn. 

Idag har jag haft mina pass på Nordic Wellness. Efter förra veckans totala benstrejk så ville jag fylla på med lite mer energi innan passet. Så jag åt mitt första socker på nästan tre veckor, fruktsocker förvisso, men ändå. Jag tror det är rekord för mig. Jag åt ett ägg och en banan, yeayyy!! 

Imorn ska jag vila efter jobbet. Fredagsmysa med min familj och bara vila, klappa mig själv på axeln och tillåta mig själv att tycka jag är riktigt duktig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar