tisdag 15 augusti 2017

En härlig dag...

Eller iaf en härlig kväll. Kom hem från jobbet vid 16.30 och solen värmde fortfarande helt underbart skönt. Barnen var supermysiga och vi hängde ute i trädgården  ändå tills läggdags.
Jag verkligen älskar att bo på landet, är så glad att vi flyttat hit.


Tog en promenad nu ikväll när Damir kom hem från gymmet. Hade planerat att köra ett intervallpass idag men mys med barnen gick före helt enkelt.
Tisdagar är min vilodag och jag har faktiskt blivit bättre på att ha vildodagar utan att känna stress. Men en halvtimmes promenad och 200 situps hann jag med.

Zelda hängde mig i håret när jag låg på golvet för mina situps.

Det här gått kanon med maten idag. Bytte plats på äggen och lunchen och det blev faktiskt bra. Kvällen har flutit på bra utan jättehunger.

Imorn väntar inskolning av barn så nu tänker jag sluta mina blå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar