onsdag 9 augusti 2017

En sisådär dag...

Idag har jag vart på dåligt humör hela dagen känns det som. Gått och småsurat för mig själv. Och nu ikväll såg jag en ändring på klubbens höstschema, vilket gjorde mig ännu mer surmulen. Fredagens pass är tidigarelagt till 16.30 och det kommer med största sannolikhet innebära att jag inte hinner dit. Vi har delat upp veckorna så vi har våra träningsdagar, måndag och torsdag är mina vardagar, tisdag och onsdag är Damirs. Fredag tillhör helgen och då brukar jag köra mma-fitness men nu kommer det innebära massa pussel och anpassningar för att jag ska hinna. Så typiskt. Även söndagspasset jag brukar köra är flyttat. Ibland känns det som att det alltid är nånting som ska fucka upp ens plan när man väl bestämt sig för nåt.

Jag får helt enkelt lita på att det löser sig som det mesta brukar göra. Jag kanske får inse att just nu blir det inte som jag hade hoppats på med träningen.
Planen var:
Måndag mma-fitness
Tisdag hemmaträning
Onsdag hemmaträning
Torsdag spinning och bodypump
Fredag mma-fitness
Lördag vila
Söndag mma-fitness

Det finns ett brottningspass på fredagar kl 17, vilket är en bättre tid. Och även crossfit 17.30. Men jag får inte kläm på brottningen, plus att alla verkar kunna det där och jag ligger så långt efter. Crossfit är inte min grej alls. Suck, jag blir lite bitter. Hoppas på att vakna på bättre humör.

Kosten har gått bra idag också. Känner att jag tappat en del vätska redan och pluffset på så vis minskat lite. Gissar att jag kommer kissa ännu mer imorn. Efter så lång tid med massa onyttigheter så här kroppen lagt på sig väldigt mycket vätska (och fett såklart). Först försvinner vätskan sen förhoppningsvis även fettet.

Nu sova och sudda bort min sura min....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar