onsdag 18 december 2013

Bling bling-kväll och blondin igen... Sweet!

Igår hjälpte Sarah mig med håret... Igen! Och ÄNTLIGEN blev det så ljust som jag vill ha det. Nu känner jag mig "hemma" igen efter 4 års mörker. Haha!

Idag blev det massa fix och trix efter jobbet och hade bestämt planer för kvällen, så det fick bli ett kort pass på gymmet. Bestämde mig för att testa springa igen. 5km klarade jag riktigt bea faktiskt. Sjukt skön känsla :)

Kroppen har pluffsat till sig rejält nu av det ökade intaget. Det var väntat eftersom jag gick från väldigt lågt intag till ett nu rätt så "normalt". Men jag tränar på och förhoppningsvis släpper lite vätska iaf. Jag njuter verkligen av mina slappa dagar utan diet. Men tränar gör jag som vanligt iaf 

Planerna för kvällen var ett smyckespartt. Och det fanns så himla mycket fint. Ville ha massor!!! Det slutade iaf med två par örhängen och en ring. 




Nu ska jag sova. Godnatt på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar