söndag 15 december 2013

Lucia, julfest med jobbet, dagenefterpizza och nu söndag :)

Vilken underbart rolig fredag det blev. Dagen gick verkligen i ett, kvällen rullade iofs på i ett bra jäkla tempo den också. När det var dags att ta bussen hem så kändes det som kvällens precis hade börjat. Alla var på bra humör, maten var helt fantastisk, bland de bästa julborden jag varit på måste jag säga. Otroligt fräsch mat! Vi var på Schenströmska Herrgården i Ramnäs.
Fasade lite för bussresan hem men den gick (om man bortser från nåt litet missöde) relativt bra faktiskt. 

Jag hade bokat The Royalz som liveband under kvällen. Vilket jäkla härligt gäng! Jag känner Robban sen tidigare så jag köpte inte en hel gris i en säck iaf. Riktigt bra musik och de var grymma på att känna av stämningen på dansgolvet. Jag tror inte jag satt ner en enda minut efter det att vi röjde matborden och fick fram ett dansgolv och det kändes när jag vaknade igår. Höfter, vader och fötter kändes som om mina hade bytts ut mot en 80-årings.

Det här är den enda bilden jag tog på hela kvällen. Lite surt faktiskt eftersom jag kände mig så fin i min klänning. Men jag hoppas att det läggs upp lite bilder på jobbnätverket imorn som man kan ta del av. Det är iaf ett bevis på att det var full fart hela kvällen och kul som satan hade jag!
 
Nu är det söndag 15/12 och det regnar ute :(
Var en sväng till lekparken i förmiddags, men det är fasen inte kul nu alltså. Ge oss snö!
Damir är iväg och tränar, jag ska laga lite mat här till mig och Emilija. Damir kör på med sin egen mat.  Jag har ju bestämt mig för en liiiiiten dietpaus nu i 3 veckor. Inget moffande och inget gå upp en massa i vikt som man sen ska kämpa för att bli av med. Men en liten paus där jag känner att jag får tillbaka energi, lust och motivation för att köra på i vår också.
Jag tror jag skrev förut några av de maträtter jag vill ha med mig i matlåda nu den här veckan.
Först ut är köttfärssås och spagetti :)
 
Funderar på om jag ska dra iväg till gymmet en sväng sen, men jag har lite svårt att hitta nån som helst motivation för det idag. Vi får se, jag planerade ju för en långvila ändå till imorn, men jag vet inte. Man mår ju så himla bra efter ett träningspass, särskilt om man är trött och seg innan.
Aja, vi får se hur det känns efter lite matlagning :)
 
Hoppas ni också haft en toppen helg ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar