fredag 27 december 2013

Hemvändarefest igår - bakis idag

Hahaha, ja man kan nog lugnt säga att jag var rätt bakis igår för jag glömde nämligen publicera inlägget.... Men nu så.... :)
 
Jupp jupp, hemvändarfest på Statshotellet Elite igår och oj vilken fest! Jag var rullrund under fötterna och prickarna över ö´t blev när Mr D bjöd mig på en 8a vodka/champange. Haha, jag har försökt skylla på honom men det gick inte så bra. Som Damir sa här nu "var det han som höll i glaset och hällde i dig drinken eller?". Hmmm... Dem håller ihop dem där karlarna alltså!
Nej, men jag får nog helt enkelt ta på mig gårdagens runda fötter alldeles själv. För OJ vad runda dem var när jag skulle traska hemåt i natt. Bara det att jag traskade hemåt visade på dåligt omdöme, det har vi nämligen kommit överens om att jag inte ska göra ensam. Det är rakt igenom Stadsparken och det är inte en ok plats för ensamma tjejer på nätterna.
 
Men det jag minns av kvällen (vilket jag tror är rätt mycket iaf) var jäkligt skoj. Jag träffade mycket folk från förr och sånt är ju alltid kul. En hel del dans också, vilket också passar för en lyckad kväll. Så ja, blir det en ny hemvändarfest nästa år så går jag då också :)
 
Idag är jag b-a-k-i-s... Inte att jag mår illa men jag är alldeles darrig och reser jag mig upp för snabbt så blir jag typ full igen. Inte ett optimalt mående direkt, men men... Det ordnar nog upp sig om några timmar.
 
Jag och min goa Jockmocksjocke ♥
My partner in crime ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar