söndag 13 mars 2016

SM i Kung fu och Wushu avslutade denna vecka...



Idag har jag och Emilija tillbringat nästan hela dagen i Sporthallen. Först var vi en sväng innan lunch och då var även Elvis med, men vi åkte hem när det var dags att äta och vila för honom så åkte jag och Emilija tillbaka igen efter vi fått i oss mat. Hon har suttit som ett ljus och kollat på alla matcher. Hon var verkligen helt såld på alla som "boxades", så nu är det bara leta upp en klubb som har träningar för 4-åringar. Hoppas såklart min klubb Nova MMA kommer starta upp en sådan, för jäklar vad hon gillade det :)

Jag hade anmält mig för att gå på middag ikväll som avslutning på dagen. Tänkte att det kunde vara ett bra sätt att lära känna gänget lite mer. Jag och Madde (som jag lärt känna på Girls Only-passen) bestämde träff och gick dit tillsammans. Supertrevligt verkligen, jag gillar den här klubben mer och mer, det verkar vara en riktigt "familjär" stämning. Nova MMA heter klubben som sagt om ni är nyfikna att kolla upp dem :)

Middagen får sätta punkt för denna vecka, imorn är det måndag och min cheatvecka är över. Min cheatdag blev två som blev tre som blev fyra, så nu är det stop, imorn är det 100% fokus på kostschemat igen. Dags att sträva mot nästa delmål, jag känner mig redo. Ska bara bli kvitt den här jäkla förkylningen så kan jag börja träna också. Sanslöst tråkigt att vara sjuk och inte kunna träna, hatar det!
Men oavsett träning eller inte så blir det prickfritt på kosten imorn.

Hoppas ni också haft en bra vecka och helg ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar