torsdag 3 mars 2016

Trött och sliten

Här sitter jag i mörkret lite frussen och väldigt trött i Damirs morgonrock. Körde mitt spinningpass ikväll också och det känns att jag inte är helt hundra i kroppen. Men nu blir det totalvila imorn då vi ska till Plevnagården i Malmköping. Barnen sover i Gillberga hos mamma och pappa så det blir en övernattning på tu man hand. Ska bli så himla trevligt!
Tänker ta sovmorgon med barnen. Eller ja, Elvis vaknar ju vid 6-tiden varje morgon, men jag tar med honom ned till vår säng så får han äta där och så somnar vi om en stund tills Emilija kommer ner och väcker oss. Ibland sätter jag på Netflix så hon kan kolla från vår säng och jag kan fortsätta slumra. Det gäller att passa på medans man kan :)
Sen blir det lite ärenden innan jag lämnar barnen och möter upp Damir så drar vi... Återkommer med recension om stället. 

Idag har jag och Elvis softat på rätt bra idag med faktiskt. När han skulle sova förmiddag så tog jag ner honom till vår säng och kröp ner jag också. Det är en obeskrivlig känsla när ens barn somnar på ens bröst, obeskrivlig kärlek ♥ 
När vi vaknade igen så var det lite nakengympa i pappas säng :) Ska leta fram nån gammal bild på mig och jämföra med Elvis. Jag tycker själv att han är jättelik mig när jag var liten. Ska försöka komma ihåg att fota nån bild från nåt gammalt album imorn när jag lämnar barnen. 

Imorn är det fredag igen och jag har ingen jättelust att gå upp på vågen. 0,2 förra veckan var ju en fis i rymden så känner lite press för imorn (som jag absolut inte vill känna). Är lite nojig att bli på depphumör när vi ska ha det trevligt tillsammans. Men är det fredag så är det och då ska det vägas, så är det bara. Ni kan väl hålla en liten tumme för att min vikt gått åt rätt håll även om jag inte kunnat träna mer än två 3 pass sen förra fredagen.

Ha en underbar helg så uppdaterar jag efter helgen ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar