lördag 21 maj 2011

Äntligen....

..... känner jag lite lugn i kroppen.
Solen skiner och jag känner mig allmänt tillfreds med det mesta.
Det har dykt upp lite lägenheter som är intressanta att kanske flytta in i. Magen putar lite mer och jag känner en kick lite titt som tätt.
Har haft en bra vecka på jobbet, fick lite beröm och man är ju som en svältfödd när det gäller sånt. Roffar åt mig allt smicker och bara njuter lite extra.

Ghandi som ska bli min hyresgäst har varit här med fru och barn och kikat lite igen. Han fick en uppsättning nycklar redan nu, så det känns också skönt att det är klart. Eller helt klart är det ju inte eftersom jag inte får nån återkoppling från bostadsrättföreningen. Men de lovade idag, så imorn senast skickar jag ett påskrivet kontrakt till Ghandi. Han heter nåt helt annat, men jag kallar honom Ghandi, han hade ett namn som är sjukt svårt att uttala.

Har kommit igång med packning och utrensning av alla prylar här hemma. Fyra lådor är fyllda till bredden och jag är inne på min sjätte skräppåse. Jag är väldigt hård mot mig själv och slänger väldigt mycket.
Nästa låda blir alla filmer och de sista prydnadssakerna, sen är det bara köket kvar som ska tömmas. Eller ja, vinden är ju kvar också.
Kläder och linneskåpet får bli ikea- och svarta sopsäckar.

Känns inte som det är så himla jobbigt ändå att flytta. Men vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar