lördag 21 maj 2011

Mardröm

I natt drömde jag bad bad dreams.
Jag satt på toa och pappret var rött när jag torkade mig. Jag tog nytt papper och det var rött, tog nytt igen och det blev också rött. Så fortsatte jag tills toarullen var slut och jag var helt inlindad i knallrött toapapper. Då började det forsa blod ur mig, jag försökte stoppa det med handen men det bara sprutade ändå.
Hela tiden upprepade jag nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej!!!!!

Det sätter sina spår dessa skitdrömmar. Nu känns det som nåt är fel igen. Varför växer inte magen för? Varför känner jag ingenting? Har jag bara inbillat mig när jag tror jag kännt en spark?
Så går tankarna i skallen nu. Det är så sjukt jobbigt. Vill gråta, men ändå inte.

5 dagar kvar tills vi får se lillfisen på ultraljudet. Varför kan det inte vara imorn för??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar