måndag 23 maj 2011

Nervös



Gaaaah, vad den här dagen går långsamt. Kan inte klockan bara bli 17 så jag får veta. NU nu nu tack!
Idag är det ultraljud och jag är så sjuuuuukt nervös. Har den där hemska känslan av att det har stannat av igen. Att lillfisens hjärta har slutet slå. Den finns där inne men lever inte.
Det är HEMSKT!
Nu vill jag veta, jag vill få ett bra besked och vara glad. Hatar det här, hatar oron. Hatar känslan av att det är dött.

Har till och med gjort planer för om det skulle bli ett negativt besked. Bara för att skydda mig på nåt sätt. Ha ett litet halmstrå att gripa efter om det blir som jag befarar.

Jag vill inte...
Jag vill att hon ska säga att det ser helt normalt ut. "Titta här hur livligt den sparkar och lever om där inne."

Snälla goda underbara öde, låt det går bra idag.
Snälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar