söndag 29 maj 2011

Inte hemlös, men sänglös



Här har vi vårt mysiga lilla krypin just nu. Sängen står bäddad och klar hos mamma och pappa, så de två sista nätterna sover vi på golvet.
Idag gick flyttlasset med alla våra saker. Lämnade möbler och en "start"uppsättning med glas, tallrikar, bestick och sånt. Perfekt så vi har nåt att använda nu när vi ska bo här sista dagarna. På tisdag tar vi tåget efter jobbet, då flyttar vi på riktigt. På onsdag morgon 07.00 ska vi inställa oss på våra nya jobb. Tjohoo vad härligt det känns.

Allt känns faktiskt väldigt härligt. När vi satt i lastbilen idag så kunde jag inte sluta le när jag tänkte på att det är VI som flyttar. Jag och Damir ska starta vårat tillsammans. Ingen flyttar in hos nån utan vi är där på samma vilkor. Känns rätt ut sagt jävligt bra!

Nu ska jag krypa ner på min madrass och mysa lite med mitt hjärta.
Hoppas ni haft en underbar helg där ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar