fredag 6 maj 2011

Ont i magen :(



Idag har jag ont i magen på riktigt. Nåt är fel! Det börjar i morse och avtar inte. Det gör ont nertill på högersida. Lite som mensvärk. På väg till jobbet mådde jag rätt illa också, men det har iaf avtagit lite.
Tårarna bränner i ögonen. Fan!! Vad ska jag göra nu då? Vill inte säga till nån, det blir som mer verklighet om jag berättar det för någon. 
Kan det inte bara gå över? Sluta göra ont och bara kännas normalt igen.
Vill gå på toa hela tiden för att se om det kommer blod. Samtidigt vill jag inte gå på toa för risken finns ju att det kommit blod.

Är jag för stressad? Är det dåligt för lillfisen när jag mår så här? Stressad över jobbsitsen, över bostadssitsen, flytten... Bråkar med ljubavi och gråter typ dagligen för att jag är så jävla känslig och labil i mitt humör.

Har jag ont i magen för jag är orolig? Skapar jag denna värk själv? Men det gör ju faktiskt ont. Jag känner precis hur smärtan går. Från högersidan och ner under magen till nedanför naveln ovanför blygdbenet ungefär.

No no no no no no fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar