lördag 12 maj 2012

Idag lyssnar jag på min kropp

Tanken var att ta en powerwalk som vanligt och sen ett pass på gymmet eller en löprunda i spåret. Men redan innan promenaden kände jag att kroppen inte alls var på g. Inte bara trött utan hängig, ont/rumlig i magen, lite illamående. Tog promenaden efter lunchen för ovanlighetens skull. Den var inte alls skön, mådde bara dåligt.

Så jag lägger om planen och tar min vilodag idag, så kör jag ett pass imorn istället. Det blir lite stressigt imorn men det blir garanterat bättre än om jag hade kört idag.

Att jag är lite orolig i magen beror nog rätt garanterat på att jag inte gjort nr 2 sen i söndags. Ursäkta denna info, men dietmagen ger sig till känna. Haha, kanske går ner 2 kg när jag väl får gå på toa :) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar