lördag 19 maj 2012

vägen tillbaka - 17 veckor

Nuvarande vikt: 78,7 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 23,3 kg
Viktminskning diet: 12,3 kg

Kvar till slutmål 75kg: 3,7 kg
Orkar inte skriva veckans träning helt och fullt. Men jag har kör typ varannan dag på gymmet och varannan dag har jag sprungit. Det blir så jävla tråkigt att gå till gymmet precis varje dag, särskilt nu när det börjar bli fint ute. Det gäller att passa på, snart är det höstrusk och ankommande vinter igen :)

Det blev backintervaller ute två dagar i rad. Jag var otroligt mör i benen dag 2, men det gick. Har även sprungit 5an två gånger också, det går kanon. Springer på rätt bra nu, inte bara "lunk". Eller ja, det går ju inte fort om man jämför med andra vana löpare men för mig så går det snabbare än förut iaf.

Har ätit lite mer kolhydrater denna vecka. Har varit så trött i kroppen så några ynka få kolisar tar jag innan jag ska springa iaf.

4 veckor kvar till mål. Nu jävlar!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar