måndag 14 maj 2012

vägen tillbaka - 16 veckor



Nuvarande vikt: 79,4 kg
Startvikt 26/10: 102 kg
Viktminskning: 22,6 kg
Viktminskning diet: 11,6 kg

Kvar till slutmål 75kg: 4,4 kg
Ville verkligen ner på 78-nånting denna vecka. Men men, det är väl bara köra på så kommer det stå 78 snart. Får vi verkligen hoppas iaf.
Det kommer bli svårt att nå 74kg till den 15 juni, men jag kör på som bara den och sen kan jag ju faktiskt inte göra så mycket mer. Inget fusk med andra ord!

Har varit lite opeppad på att dra till gymmet den här veckan, vet inte riktigt varför men det blir väl så efter ett tag när man är där nästan varenda dag. När solen skiner vill jag bara ut och springa, och hur sjukt är inte det då? Att jag vill ut och springa???!!!!
Veckans träning har iaf sett ut så här:

Fredag: Powerwalk och rygg, bc + intervaller på bandet
Lördag: Vila
Söndag: Powerwalk milen och 5 km jogging
Måndag: Powerwalk 1 mil och ben, mage, intervaller på bandet
Tisdag: Powerwalk och bröst, axlar, tc
Onsdag: Powerwalk och spinning 60 (det regnade så backintervallerna blev inställt)
Torsdag: Powerwalk 1 mil och rygg, bc


Skönaste känslan kom över mig idag iaf "jag känner mig inte tjock längre". Jag känner tamejfan inte som en överviktig. Fy fasen vilken känsla alltså! Sjukt härlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar