tisdag 8 maj 2012

Sooool

Nu är solen framme och visar sig igen. Det är helt sjukt vilken skillnad den gör. Nu nästa längtar jag ut på min promenad (nästan iaf). Mår sådär, snuvig och hostig. Igen.... Tror jag är inne på 5e vändan sen i januari. Det måste vara dieten, kroppen får inte i sig tillräckligt för att hålla sig frisk. Min egen kvalificerade gissning.

Nu ska jag göra iordning Skruttan för att ta en långpromenad till Damir. Det blir 5km dit och 5km hem, ett perfekt avstånd. Men först ska jag försöka få i henne lite gröt, eller jag kanske tar det enkla alternativet och ger henne flaskan som vanligt. Gröten har en tendens att hamna precis överallt annat än i munnen. Hon gillar det inte riktigt än. Men man får ju tydligen inte ge upp. Tänk vad skönt det vore om hon kunde äta flaska ända tills hon kan sitta där och äta själv.

Får ju inte glömma att ta med några kex till mina ankbebisar som jag går förbi varje dag.

Beach 2012 närmar sig med stormsteg. Jag skippar vassen i år :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar