måndag 28 maj 2012

Morsdag

Tänk att min lilla dotter på 7 månader hade fixat en bukett med rosor till mig idag. Hon är väl för underbar denna där :)

Själv firade jag min mamma igår redan. Pappa är utomlands så vi åkte ut hela barnaskaran och fixade middag där ute igår.
Min mamma älskar att vara ensam. Hon njuter till fullo när hon får göra precis som hon vill. Så det var med sån där retsam kärlek vi åkte ut hela gänget. Just för att vi vet att hon gillar att vara själv men hon gillar ju ännu mer att ha familjen nära. Vi grillade och till efterrätt åt vi glass och svenska bubbar. Mums!

Fan jag sitter här och är hungrig. Vetskapen om att jag inte får äta fört 13.00 imorn gör att magen knorrar till lite extra. Så här efter ätardag så är jag extra hungrig, skitjobbigt!

Bäst att krypa ner så klockan går lite snabbare.

Laku noc!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar